אריחי תמונה על פי הזמנה שלכם

דרישות עבור התמונות

התמונות שמסופקות על ידי הלקוח צריכות להיות עם המאפיינים הבאים:

  1. תמונה שצולמה במצלמה דיגיטאלית ברזולוציה גבוהה- לא פחות מ-3000X3000 פיקסלים, כלומר במצלמה של 7 צזה פיקסלים ומעלה- מאוחסנות על כלי איחסון אלקטרוני כלשהו.
  2. קבצי תמונה מהמחשב, אשר נמצאו באינטרנט, נרקשו בבנק תמונות או מכל מקור אחר, צריכים להיות בעלי מימדים פיזיים גדולים (אורח ורוחב) ורזולוציה גבוהה, צריכים להיות באיכות גבוהה, חדים, בהירים, עם פרטים קטנים ברורים. מאוחסנות על כלי איחסון אלקטרוני כלשהו.

אילו תמונות מתאימות להכנת אריחי תמונה?

תאורטית- כל אחת. נשאלה היא מה אתם בתור לקוחות רוצים לקבל. ככל שהתמונה ההתחלתית נראית יותר טוב, כך האריחים שיתקבלו יראו יותר טוב, כלומר אם התמונה נראית לא משהו, האריחים גם הם לא יראו טוב.

אולם תמונה יפה- זה עוד לא הכל, חשובים המימדים שלה! אם יש לכם תמונה יפה אבל היא בגודל של בול, ואתם רוצים ליצור תמונה מאריחים על כל הקיר, זה יראה נורא.

חשוב מאוד, התמונה מלכתחילה צריכה להיות מצולמת במצלמה ברזולוציה גבוהה, ולא רק אחר כך להשמר במחשב ברזולוציה גבוהה. ככל שהתמונה מהאריחים תהיה גדולה יותר, כך, המצלמה באמצעותה תצולם התמונה ,צריכה להיות עם יותר מגה פיקסלים, ובהתאם התמונה צריכה להיות יותר גדולה.

כל זה מתייחס גם לתמונות מוכנות, אשר מצאתם באינטרנט, אצל מכרים וכדומה. חשוב לזכור כי תוכנות לצפייה בתמונות (כמו ACDSEE) «משפרות» את הצגת התמונה על מסך המחשב, כלומר אתם רואים על המסך תמונה באיכות הרבה יותר טובה ממה שהיא במציאות וכאשר מדפיסים אותה, כל החסרונות נראים לעין. תסתכלו בואתה התמונה דרך תוכנת » «Photoshopותראו עד כמה היא «יפה» באמת. כלומר לא צריך להסכל על מראה התמונה, אלא על הפרמטרים הפיזיים שלה, כלומר הרזולוציה שלה והמימדים  (רוחב, גובה).

באינטנט יש מעט מאוד תמונות גדולות עם רזולוציה מתאימה, אשר מתאימים לייצור אריחי תמונה גדולים (כאשר התמונה השלמה היא גדולה יוטר ממטר על מטר). תמונות גדולות ואיכותיות נמצאות באתרים המתמחים בתמונות, כלומר בבנקים של תמונות. ליצירת אריחי תמונה מתאימות תמונות בפורמט A3 ןיותר וברזולוציה של לא פחות מ-300 dpi. את התמונות האלו ניתן לבחור ולהזמין, אבל לא בחינם, עלות של תמונה אחת יכולה להגיע לכמה מאות דולרים.

אנו מוכנים לעזור בבחירת וברכישת התמונה המתאימה בבנק התמונות האמריקאי Shutterstock (http://www.shutterstock.com).